28 Eylül 2011 Çarşamba

Engellilere merkezi sınav Temmuz 2012 ayında geliyor

Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkan Yardımcısı Ayhan Metin'den engellilere müjde...
Ömür EMLİK / ANKARA

Temmuz 2012'de Engellilerin devlet kurumlarına girişi için merkezi sınav uygulamasına geçilecek. Engelli sayısının 8 milyonu bulduğunu söyleyen Metin nüfus sayımında Avrupa standartlarında hazırlanan, TÜİK tarafından onaylanan 8 yeni sorunun ankete ekleneceğini ve politikaların bu bilgiler ışığında şekilleneceğini söyledi.

ÖSYM 2012 Sınav Takvimi STS ÜDS YGS ALES KPDS LYS KPSS

2012 Yılı Sınav Takvimi
ÖSYM tarafından 2012 yılında yapılacak olan sınavların takvimi belirlenerek adayların ve kamuoyunun bilgisine sunulmuştur.
2012 sınav takviminin belirlenmesinde öncelik Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) ve Lisans Yerleştirme Sınavlarında (LYS) olmuştur.
Sınav güvenliğinin daha da artırılmasına yönelik Merkezimizce gerçekleştirilen maliyet artırıcı teknolojik yeniliklere rağmen, yapılan tasarruf ve telif hakları kapsamında elde edilen gelir, adaylara en iyi, en güvenli hizmeti verebilmek amacıyla kullanılacak ve 2011 yılında olduğu gibi, 2012 yılında da ÖSYM Yürütme Kurulunun 21.03.2011 tarihli ve 2011.07.03 sayılı kararı doğrultusunda, Başkanlığımızca yapılacak sınav ve yerleştirme gibi hizmetlere ilişkin adaylardan alınan ücretlerde herhangi bir artış yapılmayarak adaylara yeni maliyetler yüklenmeyecektir.
Tüm adaylara başarı dileklerimizle kamuoyuna duyurulur.
Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi 2012 Yılı Sınav Takvimi
SıraSınavın AdıSınav Tarihi
1.Yükseköğretim Kurulu Yurtdışı Yükseköğretim Diplomaları Denkliği İçin Seviye Tespit Sınavı (1. Aşama) 2012-STS 1. Aşama11.03.2012
2.Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (İlkbahar Dönemi) 2012-ÜDS İlkbahar Dönemi18.03.2012
3.Yükseköğretime Geçiş Sınavı 2012-YGS01.04.2012
4.Jandarma Okullar Komutanlığı Jandarma Astsubay Temel Kursu Giriş Sınavı 2012-JANA14.04.2012
5Jandarma Okullar Komutanlığı Uzman Jandarma Okulu Giriş Sınavı 2012-JANU15.04.2012
6.Türk Cumhuriyetleri ile Türk ve Akraba Toplulukları Sınavı (Yurt Dışı) 2012-TCS Yurt Dışı22.04.2012
7.Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (İlkbahar Dönemi) 2012-TUS İlkbahar Dönemi22.04.2012
8.Türk Silahlı Kuvvetleri Askeri Liseler ile Bando Astsubay Hazırlama Okulunda Öğrenim Görecek Öğrencileri Seçme Sınavı 2012-ALS29.04.2012
9.Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (İlkbahar Dönemi) 2012-ALES İlkbahar Dönemi13.05.2012
10.Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (İlkbahar Dönemi) 2012-KPDS İlkbahar Dönemi20.05.2012
11.Yükseköğretim Kurulu Yurtdışı Yükseköğretim Diplomaları Denkliği İçin Seviye Tespit Sınavı (2. Aşama) 2012-STS 2. Aşama27.05.2012
12.Türk Cumhuriyetleri ile Türk ve Akraba Toplulukları Sınavı (Yurt İçi) 2012-TCS Yurt İçi03.06.2012
13.Lisans Yerleştirme Sınavı-1 (Matematik) 2012-LYS116.06.2012
14.Lisans Yerleştirme Sınavı-5 (Yabancı Dil) 2012-LYS516.06.2012
15.Lisans Yerleştirme Sınavı-4 (Sosyal Bilimler) 2012-LYS417.06.2012
16.Lisans Yerleştirme Sınavı-3 (Edebiyat-Coğrafya) 2012-LYS323.06.2012
17.Lisans Yerleştirme Sınavı-2 (Fen Bilimleri) 2012-LYS224.06.2012
18.Yurtdışında Çalışanların Çocukları İçin Yükseköğretime Giriş Sınavı 2012-YÇS01.07.2012
19.Polis Akademisi Polis Meslek Yüksekokulları Öğrenci Adaylığı Sınavı 2012-PMYO01.07.2012
20.Kamu Personel Seçme Sınavı 2012-KPSS Lisans07.07.2012 08.07.2012
21.Tıpta Yan Dal Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı 2012-YDUS14.07.2012
22.Dikey Geçiş Sınavı 2012-DGS15.07.2012
23.Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (Sonbahar Dönemi) 2012-TUS Sonbahar Dönemi09.09.2012
24.Kamu Personel Seçme Sınavı 2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans23.09.2012
25.Üniversitelerarası Kurul Yabancı Dil Sınavı (Sonbahar Dönemi) 2012-ÜDS Sonbahar Dönemi07.10.2012
26.Üniversitelerdeki İdari Personel İçin Görevde Yükselme Sınavı 2012-ÜGYS14.10.2012
27.Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (Sonbahar Dönemi) 2012-ALES Sonbahar Dönemi11.11.2012
28.Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (Sonbahar Dönemi) 2012-KPDS Sonbahar Dönemi18.11.2012
* Güncel gelişmelere göre 2012 Sınav Takvimi yenilenebilmektedir. İlgililerin zaman içinde takvim bilgilerini kontrol etmeleri tavsiye edilir.

POMEM'e öğrenci alım takvimi,2012 yılı Mart ayında açıklanacak

12. Dönem Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) Müdürlüklerine öğrenci alımına yönelik başvuru, şartlar ve sınav takvimi 2012 yılı MART ayı içerisinde www.egm.gov.tr internet adresinden duyurulacaktır.

ACEA: 2011 yılı otomotiv sektörü görünümü bölgelere göre farklı

Avrupa Otomobil İmalatçıları Birliği (ACEA) Başkanı Dieter Zetsche (Daimler), 2011 yılında otomotiv piyasasında pazar durumunun bölgelere göre farklılık göstereceğini, BRIC olarak adlandırılan ülkelerde (Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin) güçlü talep beklenirken, Avrupa'daki ekonomik durumun, bölgedeki yeni binek otomobil satışlarını olumsuz etkilemeye devam edeceğini belirtti. Avrupa'da ticari araç satışlarında nispi büyüme kaydedilmesinin beklendiğini belirten Zetsche, bu büyümenin yakın zaman önceki kriz nedeniyle azalan piyasa seviyelerine göre düşünülmesi gerektiğini vurguladı.
Zetsche, AB gibi daha yaşlı otomotiv piyasalarındaki durumla gelişmekte olan ülkelerdeki otomobil talep artışını karşılaştırdı ve Avrupa otomotiv sektörünün karşı karşıya olduğu zorlukları iki temel sorunda özetledi: "Büyüyen otomobil talebini sürdürülebilir bir biçimde nasıl karşılayabiliriz? İkinci olarak ise, Avrupa'nın bu yolda başlıca piyasa oyuncularından biri olmasını nasıl garantileyebiliriz?" Zetsche, bu iki soruya verilen yanıtın, 2011 yılı için ACEA'nın önceliklerini oluşturduğunu belirtti: "Serbest ticarette kazanan olmak, gaz salımını azaltmaya devam etmek ve CARS 21 adımlarını hızlandırmak."
Avrupa Birliği Komisyonu'nun modern sanayi politikası çerçevesinde yer alan ve ilk olarak 2005 yılında başlatılan CARS 21 (21. Yüzyıl için Rekabetçi Otomotiv Sektörü Mevzuat Sistemi) süreci, Avrupa otomotiv sektörü için kısa, orta ve uzun vadeli kamu politikası ve mevzuat çerçevesi oluşturulmasını hedefliyor.

2011-ÖSYS Ek Yerleştirme tercihleri 3 Ekimde başlıyor!

2011-2012 öğretim yılı için merkezi yerleştirmede boş kalan, yerleştirilen adayların kayıt yaptırmaması nedeniyle boşalan ve 2011-ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu yayımlandıktan sonra açılan yükseköğretim programlarının kontenjanlarına 2011-ÖSYS sonuçlarına göre ÖSYM tarafından ek yerleştirme yapılacaktır.


Adaylar, 2011-ÖSYS Ek Yerleştirme tercihlerini, 3-6 Ekim 2011 tarihleri arasında başvuru merkezleri aracılığıyla veya internet üzerinden bireysel olarak kendileri yapacaklardır. 2011-ÖSYS merkezi ilk yerleştirmede tercih işlemi yapılabilen tüm Ortaöğretim Kurumu (Okulu) Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri ÖSYS’de Başvuru Merkezi olarak görev yapacaklardır. Başvuru süresi kesinlikle uzatılmayacaktır.

Adaylar, tercihlerini Başvuru Merkezi aracılığıyla yaptıklarında ödeyecekleri 3,00 TL tutarındaki hizmet ücreti dışında başka bir ücret ödemeyeceklerdir. Posta ile Merkezimize gönderilen Tercih Formları işleme alınmayacaktır.

2011-ÖSYS Ek Yerleştirme kurallarına ilişkin bilgiler, 2011-ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzunda yer alacaktır. Ek yerleştirme için başvuracak adayların bu kılavuzu dikkatle incelemeleri gerekmektedir.

Adaylar, 2011-ÖSYS Ek Yerleştirme Kılavuzu ile Tercih Formuna ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşabileceklerdir. Kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacaktır.

2011-ÖSYS Ek Yerleştirme Kılavuzu 29 Eylül 2011 tarihinde ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanacaktır. Kılavuz adaylara ön bilgi amacıyla yayımlanacaktır. Tercih işlemlerinin başlayacağı 3 Ekim 2011 tarihine kadar zorunlu hallerde Kılavuzda değişiklik yapılabilecektir. Adayların tercihlerini yapmadan önce 3 Ekim 2011 tarihinde ÖSYM’nin internet adresinden güncellenerek yayımlanacak Kılavuzu dikkatle incelemeleri gerekmektedir. Kılavuz basılı olarak dağıtılmayacağından adayların ÖSYM’den yapılan duyuruları takip etmeleri yararlarına olacaktır.

Ek yerleştirme işlemleri, 2011 Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi (ÖSYS) Kılavuzu, 2011-ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu ile 2011-ÖSYS Yükseköğretim Programlarına Ek Yerleştirme Kılavuzunda belirtilen esaslara göre yapılacaktır.

53 üniversiteye formasyon dersi geliyor


YÖK, öğretmen olmak isteyen üniversite öğrencilerine müjde verdi. YÖK, 53 üniversitede pedagojik formasyon dersi verileceğini duyurdu.



YÖK toplam 53 üniversiteye, 12 bin 500 kişilik pedagojik formasyon programı açma izni verdi.
YÖK, kontenjanların yüzde 20′sinin MEB’in ihtiyaç duyduğu rehber, okul öncesi, İngilizce, din kültürü, Türk dili ve edebiyatı, müzik, matematik gibi öğretmenliklere ayrılmasını istedi.
Bazı üniversiteler ve kontenjanları şöyle: “Abant İzzet Baysal, Adnan Menderes, Akdeniz, Bahçeşehir, Celal Bayar, Cumhuriyet, Onsekiz Mart, Osmangazi, Fırat, Dicle, Dumlupınar, İnönü, Kafkas, Sütçü İmam, Karadeniz Teknik, Kocaeli, Pamukkale, Rize, Süleyman Demirel, Trakya, Uludağ, Yüzüncü Yıl ve Karaelmas üniversitelerine 200′er, Ankara, Anadolu, Atatürk, Çukurova, Dokuz Eylül, Ege, Erciyes, Gazi Üniversitesi, İstanbul, Marmara,Ondokuz Mayıs, Sakarya, Selçuk ve Yıldız Teknik üniversitelerine ise 400′er kontenjan.”



kpss2012.net

MİT Erkek İstihbarat Uzman Yarımcısı Alım İlanı


MİT; analitik yönü kuvvetli, iletişim yeteneği güçlü, sorumluluk sahibi, kişisel gelişime açık, araştırmacı, pratik zekasına güvenen, yönetme ve yönlendirme becerilerine sahip Türkiye’nin ve Dünya’nın çeşitli bölgelerinde görevlendirilmek üzere İstihbarat Uzman Yardımcısı adayları alacak

Milli İstihbarat Teşkilatı Müsteşarlığı
Erkek İstihbarat Uzman YardımcısıSınav İlanı
Sıra dışı bir kariyer..
Analitik yönü kuvvetli, iletişim yeteneği güçlü, sorumluluk sahibi, kişisel gelişime açık, araştırmacı, pratikzekasına güvenen, yönetme ve yönlendirme becerilerine sahip Türkiye’nin ve Dünya’nın çeşitli bölgelerinde görevlendirilmek üzere İstihbarat Uzman YardımcısıAdayları alınacaktır.
1. GENEL ŞARTLAR
1.1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu nun 48. maddesinde öngörülen genel şartlara sahip olmak.
1.2. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
1.3. 03 Aralık 2011 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak (03 Aralık 1976 veya daha sonra doğmuş olmak).
1.4. Askerlik görevini fiilen tamamlamış olmak veya üç ay içerisinde terhis olabilecek durumda olmak veya askerliğini en erken Temmuz 2012 tarihine kadar erteletmiş olmak.
1.5. Sağlık durumu bakımından Türkiye’nin her yerinde ve her türlü iklim koşulunda görev yapmaya uygun olmak (İleriki aşamalarda Sağlık Kurulu Raporu istenecektir).
1.6. MİT Müsteşarlığı memuru olmaya engel bir hali bulunmamak (Bu hususta MİT Müsteşarlığımın takdiri esastır).
1.7. MİT Müsteşarlığımın daha önce açtığı giriş sınavlarının;
1.7.1. Yazılı bölümlerine bir defadan fazla katılmamış olmak,
1.7.2. Uygulamalı sınav veya mülakat aşamalarında başarısız olmamak.
1.8. 35 TL sınav katılım ücretini yatırmış olmak.
2. ÖZEL ŞARTLAR
Aşağıda belirtilen şartlardan (2.1., 2.2. veya 2.3.) en az birini taşıyor olmak;
2.1. Son beş yıla ait Kamu Personel Seçme Sınavı’nın (KPSS) P1, P2 veya P3 puan türlerinin herhangi birinden 70 veya üzeri puan almış adaylar için;
2.1.1.Yurtiçi ve yurtdışı denkliği yetkili makamlarca tanınmış; en az dört yıllık örgün eğitim veren yükseköğretim kurumlarının Hukuk veya Polis Akademisi Güvenlik Bilimleri Fakültelerinden veya Uluslararası İlişkiler, Avrupa Birliği İlişkileri, Kamu Yönetimi, Siyaset Bilimi, işletme, iktisat, Maliye, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Uluslararası Ticaret, Ekonometri, Psikoloji, Sosyoloji, Felsefe, Antropoloji, Tarih, Halkla İlişkiler, Gazetecilik bölümlerinin herhangi birinden lisans mezunu olmak veya herhangi bir örgün lisans programından mezun olmak şartıyla, yukarıda belirtilen programların herhangi birinde yandal, çift anadal, yüksek lisans veya doktora eğitimini tamamlamış olmak.
2.1.2.Sınav sonuçları son beş yıla ait olmak üzere; KPSS’nin yabancı dil bölümünde en az 42 soruyu doğru cevaplamak ya da KPDS/ÜDS’de 70 veya üzeri puan almak ya da KPDS/ÜDS’de 70 veya üzeri puana eş değerliği YÖK tarafından kabul edilen sınav sonucuna sahip olmak (Uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil sınavlarının eş değerlik tabloları için bakınız www.yok.gov.tr).
2.2. Madde 2.1.de belirtilen KPSS şartını taşımayan adaylar için;
2.2.1. En az dört yıllık örgün eğitim veren yurtiçi ya da yurtdışı yükseköğretim kurumlarından lisans mezunu olmak (Yurtdışı mezuniyetlerinde YÖK denkliği aranmaktadır).
2.2.2. Arapça, Çince, Danimarkaca, Ermenice, Farsça, Gürcüce, Hollandaca, ispanyolca, İtalyanca, Japonca, Korece, Lehçe, Macarca, Portekizce, Rumence, Rusça, Sırpça, Ukraynaca, Yunanca dillerinden en az birinde son beş yıla ait KPDS’de 80 veya üzeri puan almış olmak.
2.3. Madde 2.1.de belirtilen KPSS veya madde 2.2.2.de belirtilen KPDS şartlarını taşımayan adaylar için; Arapça, Arnavutça, Boşnakça, Çekçe, Çince, Danimarkaca, Ermenice, Farsça, Fince, Hırvatça, Hintçe, Hollandaca, İbranice, İspanyolca, isveççe, italyanca, Japonca, Korece, Lehçe, Macarca, Makedonca, Norveççe, Peştuca veya Darice, Portekizce, Rumence, Rusça, Sırpça, Ukraynaca, Urduca, Yunanca dillerinin birinde en az dört yıllık örgün eğitim veren yurtdışı yükseköğretim kurumlarının herhangi bir bölümünden lisans mezunu olmak (YÖK denkliği aranmaktadır).
3. BAŞVURULARIN YAPILMASI
Başvurular aşağıdaki belgeler ile birlikte, en geç 21 Ekim 2011 tarihinde Müsteşarlığımızda olacak şekilde “P.K. 955 Ulus-ANKARA” adresine posta yoluyla yapılacaktır.
3.1. Eksiksiz olarak doldurulmuş ve vesikalık fotoğraf yapıştırılarak aday tarafından imzalanmış MİT iş Başvuru Formu.
3.2. Nüfus cüzdanı fotokopisi (T.C. kimlik numarası mutlaka olmalıdır).
3.3. Diploma veya mezuniyet belgesi fotokopisi (Yurtdışındaki üniversitelerden alınmış olması halinde YÖK onaylı denklik belgesi fotokopisi).
3.4. Askerlik durumunu (terhis veya tecil) gösterir belgenin fotokopisi.
3.5. Madde 2.1. veya 2.2. kapsamında başvuru yapan adaylar için ilgili sınav sonuç belgelerinin fotokopileri.
3.6. T.C. Ziraat Bankası Ankara Yenimahalle Şubesi (Şube Kodu: 599) MİT Sınav İşlemleri adına açılan 52337662-5001 numaralı hesaba (IBAN: TR310001000599523376625001) 35 TL sınav katılım ücretinin yatırıldığına dair banka dekontu.
NOT: Sınav katılım ücreti yatırılırken, sınava katılacak adayın; adı, soyadı, T.C. kimlik numarası ve irtibat telefonu banka dekontunda mutlaka yer almalıdır.
4. SINAV SÜRECİ
4.1. Adaylar; Genel Zihinsel Yetenek Testi, Kompozisyon, Kişilik Envanteri, Uygulamalı Sınavlar ve Mülakat gibi aşamalardan oluşan sınav sürecine tabi tutulacaktır.
4.2. Madde 2.2. veya 2.3. kapsamında başvuru yapan adaylar, madde 4.1 .de yer alan sınav aşamalarının yanı sıra Genel Yetenek – Genel Kültür Sınavına da tabi tutulacaktır.
4.3. Sınav süreci, aşamalı eleme sistemiyle gerçekleştirilecektir.
5. SINAVTARİHİNİN VE YERİNİN DUYURULMASI
Başvuru şartlarını taşıyan adaylar, 29-30 Kasım 2011 tarihlerinde www.mit.gov.tr internet sitesinin ‘İnsan Kaynakları/Sınav Programı” bölümünden, sınav tarihini ve yerini öğrenebileceklerdir.
6. UYARILAR
6.1. Başvuru şartlarını taşımayan, gerekli belgeleri göndermeyen veya sınav katılım ücretini yukarıda belirtilen esaslar dahilinde yatırmayan adaylar sınav sürecine dahil edilmeyecek olup, başvurularına cevap verilmeyecektir.
6.2. Başvuru şartlarını taşımadığı halde sınav katılım ücretini yatıran, sınav katılım ücretini yatırıp sınava katılmayan veya sınavda başarısız olan adayların yatırdıkları sınav katılım ücreti iade edilmeyecektir.

Başvuru Formu için Tıklayınız…




kpss2012.net

Ankara Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı


Ankara Üniversitesi Rektörlüğünden:

Aşağıda Anabilim Dalı itibariyle unvanı belirtilen Üniversitemiz akademik birimlerinde açık bulunan kadrolara 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu ve 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddelerine göre öğretim üyesi alınacaktır.
Profesör ve doçent kadrolarına daimi statüye göre atama yapılacak olup, adayların “AnkaraÜniversitesi Öğretim Üyeliğine Atanma ve Yükseltilme İlkeleri”nde belirtilen nitelikleresahip olmalarıgerekmektedir.
Profesörlük, doçentlik veyardımcıdoçentlik kadrosuna başvuracakların;
Rektörlük PersonelDaireBaşkanlığına bir dilekçe ve ekinde aşağıda içeriği belirtilen dosya ile başvurmaları gerekmektedir.
Dosya içeriği;
- Başvuru için asgari koşulları sağladığına dair belge
- Doktora ve/veya doçentlik belgeleri (onaylı sureti)
- Yabancı Dil Belgesi (onaylı sureti)
- Özgeçmiş
- Yayın Listesi (Profesör kadrosuna başvuranlar başlıca araştırma eserini belirteceklerdir.)
- TC Kimlik No
- Bilimsel yayınlar, kongre ve konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıflar, sanat eserleri, icra olunan eserleri ve bunlara ilişkin doküman, eğitim-öğretim faaliyetleri, yönetimlerinde devam eden ve biten doktora, sanatta yeterlik veya yüksek lisans bilim uzmanlığı çalışmaları, Üniversiteler veya Yüksek Teknoloji Enstitülerine katkılarını kapsayan eserleri
(Profesör kadrosuna başvuranlar 6 takım; Doçent ve Yardımcı Doçent kadrosuna başvuranlar 4 takım dosya ile başvuracaklardır.)
1 – Başvurular ilanın Resmi Gazete’de yayımı tarihinden itibaren 15 gündür.
2 – Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
3 – Ön incelemeye göre anılan Kanun, Yönetmelik ve İlkelerde öngörülen koşulları yerine getirmeyenlerin ve belirtilen niteliklere sahip olmayanların başvuruları işleme konulmayıp, başvuru belgeleri iade edilecektir.
Not:İlanımıza http://www.ankara.edu.tr adresinden ulaşılabilir.

FAKÜLTE/ANABİLİM DALIUNVANIADETAÇIKLAMA
ZİRAAT FAKÜLTESİ
Biyometri ve Genetik ABDPROFESÖR1
TÜRK İNKILAP TARİHİ ENSTİTÜSÜDOÇENT1
BİYOTEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
Biyoteknoloji ABDYRD.DOÇ.3Birinde Yükseklisans ve doktorasını Sosyo Ekonomik Gelişme ve Biyoteknoloji programında tamamlamış olma, Birinde Biyoinformatik ve Moleküler Biyoloji konularında deneyimli olma, Birinde Mikrobiyal Patojenite konusunda deneyimli olma şartı aranacaktır.
HIZLANDIRICI TEKNOLOJİLERİ ENSTİTÜSÜDOÇENT1Deneysel Parçacık Fiziği ve/veya Parçacık Hızlandırıcıları alanında doktora yapmış olma şartı aranacaktır.

Zafer Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanı


T.C. ZAFER KALKINMA AJANSI PERSONEL ALIM İLANI

T.C. Zafer Kalkınma Ajansı, 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; 6 (altı) Uzman ve 1 (bir) İç Denetçi alımı yapacaktır. T.C. Zafer Kalkınma Ajansı’nın merkezi Kütahya olup, Ajansın faaliyet alanına Afyonkarahisar, Kütahya, Manisa ve Uşak illeri girmektedir. Bu nedenle, sınavda başarılı olanlar, bu illerden Ajansın uygun göreceği her hangi birinde çalışacaktır
Başvuru Tarih ve Saatleri10 Ekim – 21 Ekim 2011 / 08:00 – 18:00
Başvuru YeriT.C. Zafer Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği Cumhuriyet Mahallesi Hayme Ana Caddesi METEM Tesisleri Kat:4 Merkez / KÜTAHYA
Sınav ŞekliSözlü (mülakat)
Mülakata Katılmaya HakKazananlarınİlanı28 Ekim 2011
Mülakat Tarihleri15 – 17 Kasım 2011
Sınav YeriT.C. Zafer Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği Cumhuriyet Mahallesi Hayme Ana Caddesi METEM Tesisleri Kat:4 Merkez / KÜTAHYA
UYARI: Kargo veya postadan kaynaklı gecikmeler dikkate alınmayacak olup başvuru evraklarının son başvuru zamanı olan 21 Ekim 2011 tarihinde saat 18:00 itibarıyla Ajansa ulaştırılmış olması gerekmektedir.
1. UZMAN VE İÇ DENETÇİ ADAYLARI İÇİN ARANAN GENEL ŞARTLAR
a) Türk vatandaşı olmak,
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletingüvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığıdeğerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
d) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış, askerlikten muaf ya da askerliğini en az 2 (iki) yıl süreyle tecil ettirmiş olmak,
e) Yurt içi / yurt dışı seyahat engeli bulunmamak,
f) Devamlı olarak görev yapmasına engel olabilecek, daimi vücut ya da akıl hastalığı ile vücut sakatlığı ya da özrü bulunmamak.
2. UZMAN PERSONEL İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI


Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliğine göre ajanslarda istihdam edilecek uzman personel bakımından Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS)’ndan belli bir puan almış olmak veya kamu kesimi veya özel kesimde belli konularda en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak gereklidir.

2.1. KPSS Puanı İle Başvuracak Adaylar İçin
a) Aşağıdaki tabloda belirtilen bölümlerden veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulunca (YÖK) kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak ve Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 10 – 11 Temmuz 2010 veya 9 – 10 Temmuz 2011 tarihlerinde yapılan KPSS’den mezun oldukları öğrenim dalları itibarıyla ilgili puan türlerinden en az 80 (seksen) puan almış olmak,
BölümTaban KPSSKPSS Puanİstihdam Edilecek
PuanıTürüPersonel Sayısı
Hukuk80KPSS 11 veya 211
İktisat80KPSS 9,222
Maliye80KPSS 241
Çevre Mühendisliği80KPSS 3, 4 veya 51
Bilgi Teknolojileri (Bilgisayar Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektronik Mühendisliği)80KPSS 3,4 veya 51
b) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden son 5 (beş) yıl içerisinde en az 80 (seksen) puan almış [hukuk işlerinden sorumlu uzman personel pozisyonuna başvuracak adaylar için en az 70 (yetmiş) puan almış] veya buna denk kabul edilen geçerlilik süresi dolmamış [son 2 (iki) yıl içerisinde alınmış] uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL, TOEIC vb.) sahip olmak. (Denklikte YÖK’ün dil eşdeğerliğine ilişkin çizelge temel alınacaktır). KPDS’den alınan 80 (seksen) puanın diğer sınavlardaki eşdeğeri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.
KPDSTOEFLIBTTOEFL CBTTOEFL PBTTOEIC (1390 Tavan Puan)TOEIC (990 Tavan Puan)
8075185490875686
7065155470775596
c) Hukuk işlerinden sorumlu uzman personel pozisyonuna başvuracak adaylar için Avukatlık Ruhsatnamesine sahip olmak.
2.2. KPSS’ye Girme Şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi İle [En Az 5 (Beş) Yıllık Kamu ve / veya Özel Sektör İş Tecrübesi] Başvuracak Adaylar İçin
a) Yukarıdaki 2.1.a bölümünde yer alan tabloda belirtilen bölümlerden veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,



b) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden son 5 (beş) yıl içerisinde en az 80 (seksen) puan almış [hukuk işlerinden sorumlu uzman personel pozisyonuna başvuracak adaylar için en az 70 (yetmiş) puan almış] veya buna denk kabul edilen geçerlilik süresi dolmamış [son 2 (iki) yıl içerisinde alınmış] uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL, TOEIC vb.) sahip olmak. (Denklikte YÖK’ün dil eşdeğerliğine ilişkin çizelge temel alınacaktır).
c) Başvuru tarihi itibarıyla 50 (elli) yaşını doldurmamış olmak şartıyla, kamu kesimi veya özel kesimde aşağıdaki konularda belgelendirilebilecek şekilde en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak;
> Planlama, Programlama
> Proje Üretimi, Tasarımı ve Yönetimi
> Strateji Geliştirme, Strateji Yönetimi
> İzleme ve Değerlendirme
> Tanıtım, Danışmanlık
> Şehircilik ve Çevre
> Araştırma-Geliştirme
> Bilgi ve İletişim Teknolojileri
> Finansman
> İnsan Kaynakları Yönetimi
> Uluslararası Ticaret
d) Hukuk işlerinden sorumlu uzman personel pozisyonuna başvuracak adaylar için Avukatlık Ruhsatnamesine sahip olmak.
2.3. Uzman Personel İçin Tercih Nedenleri
2.3.1. Genel Tercih Nedenleri
Aşağıdaki niteliklerden bir veya bir kaçına haiz olmak ve bunu belgelemek tercih sebebi olacaktır:
• Yüksek lisans / doktora / yandal / çift anadal yapmış olmak,
• Birden fazla yabancı dili iyi derecede bilmek (Sertifika ile belgelendirmek esastır).
2.3.2. Hukuk Bölümü Mezunları İçin Tercih Nedenleri
• Kamu Hukuku, Vergi Hukuku, Borçlar Hukuku, Ticaret Hukuku, Avrupa Birliği Hukuku ve Uluslararası Hukuk vb. konularda tecrübe sahibi olmak,
• Sözleşme hazırlama konusunda deneyimli olmak,
• Kamu İhale Kanunu’na hâkim olmak.
2.3.3. İktisat Bölümü Mezunları İçin Tercih Nedenleri
• Bütçe, muhasebe ve finans konularında tecrübe sahibi olmak,
• Program / proje hazırlama ve yürütme, izleme ve değerlendirme konularında tecrübe sahibi olmak,
• SPSS, Minitab vb. istatistiksel paket programlarını veri toplama ve değerlendirme süreçlerinde yeterli düzeyde kullanabilmek,
• Aşağıda belirtilen analizlere ve politikalara hâkim olmak veya konuyla ilgili çalışmalar yapmış olmak;
¦ Bölgesel ekonometrik ve mekansal analizler,
¦ Sosyal, iktisadi ve sektörel analizler,
¦ Kümelenme, rekabetçilik, girdi-çıktı ve etki analizleri,
¦ Fizibilite çalışmaları,
¦ Bölgesel kalkınma politikaları ve sektörel politikalar,

Bölgesel ve ulusal planlama çalışmaları.
2.3.4. Maliye Bölümü Mezunları İçin Tercih Nedenleri
• Bütçe, çalışma programı ve harcama programı hazırlama konusunda tecrübeli olmak,
• Muhasebe, finans ve bankacılık alanında tecrübe sahibi olmak,
• Kamu muhasebesine hâkim olmak,
• Muhasebe, vergi ve ilgili diğer mevzuata hâkim olmak,
• Satın alma usulleri, şartname ve ihale dosyalarının hazırlanması konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
• Mali analiz konularında bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
• SMMM Belgesine sahip olmak.
2.3.5. Çevre Mühendisliği Bölümü Mezunları İçin Tercih Nedenleri
• Çevre mevzuatlarına (ulusal ve uluslararası) hâkim olmak,
• Çevre koruma politikaları konusunda bilgi sahibi olmak,
• Çevresel Etki Değerlendirmesi (ÇED) raporuna ve / veya Proje Tanıtım Dosyası (PTD) raporuna imza atmış ve fiilen rapor hazırlama sürecinde çalışmış olmak,
• TS EN ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemleri standartlarına hâkim olmak ve bunu belgelemek,
• Atık yönetimi, yenilenebilir enerji ve enerji verimliliği konularında deneyimli olmak,
• Atık kaynaklı alternatif yakıtların kullanımı konusunda çalışmış olmak,
• Geri dönüşüm (veya geri kazanım) konusunda deneyimli olmak,
• Endüstriyel arıtma tesisleri konusunda deneyimli olmak,
• Karbon salınımı kotaları konusunda deneyimli olmak.
2.3.6. Bilgisayar Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği ve Endüstri Mühendisliği Bölümü Mezunları İçin (Bilgi Teknolojileri Uzmanı) Tercih Nedenleri
• Bilişim projeleri geliştirme ve yönetimi konularında tecrübeli olmak,
• Microsoft Certified Systems Engineer (Microsoft Sertifikalı Sistem Mühendisliği) eğitimini almış olmak,
• Daha önce en az 50 istemcili bilgisayar ağı kurulumunu başarı ile yapmış olmak,
• Sanallaştırma teknolojileri konusunda deneyimli olmak,
• Web sitesi geliştirme ve teknik yönetim konusunda deneyimli olmak,
• Yazılım çalışmalarının gereksinim analizi, tasarım, kodlama, test, birleştirme ve bakım faaliyetlerinin tümünü birinci derecede sorumlu olarak yönetebilecek seviyede bilgili olmak,
• Temel seviyede güvenli uygulama geliştirme ve kodlama bilgisi olan Windows, Linux, Unix işletim sistemlerini güvenli hale getirmede deneyimli olmak,
• Karar destek sistemlerine temel oluşturacak raporlama altyapısını oluşturup sürekliliğini sağlamak,
• Veri tabanı geliştirme, yönetme ve versiyon kontrol araçlarını kullanarak yazılım geliştirme ve nesne yönelimli programlama konusunda bilgi sahibi olmak.
2.4. Uzman Personel İçin Başvuruda İstenen Belgeler
¦
a) İş Talep Formu (EK-1),


b) Öğrenim diploması ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
c) 4,5 x 6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 3 ayda çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),
d) KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, 10 – 11 Temmuz 2010 veya 9 – 10 Temmuz 2011 tarihlerinde yapılan KPSS’den yukarıda belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden 80 (seksen) ve üzeri puan aldıklarını gösterir belgenin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca (ÖSYM) onaylı sureti,
e) KPDS sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
f) T.C. kimlik numarasını içeren nüfus cüzdanı fotokopisi,
g) Ayrıntılı özgeçmiş (EK – 2),
h) Erkek adaylar için askerlik görevini yaptığını, en az 2 (iki) yıl ertelettiğini ya da askerlikten muaf olduğunu gösteren belgenin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
i) Son 1 (bir) ay içerisinde alınmış adli sicil kaydı belgesi,
j) KPSS’ye girme şartı aranmaksızın iş tecrübesi ile başvuracak adaylar için ise iş tecrübelerini gösterir SGK veya ilgili kurumdan alınacak hizmet belgesinin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
k) Hukuk işlerinden sorumlu uzman personel pozisyonuna başvuracak adaylar için Avukatlık Ruhsatnamesinin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
l) Yukarıda belirtilen tercih sebeplerini taşıdığını gösterir belgelerin asılları, noter onaylı suretleri veya ilgili resmi kurumca onaylı suretleri.
3. İÇ DENETÇİ İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
3.1. Aranan Nitelikler
a) Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri dallarından veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olmak,
c) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden son 5 (beş) yıl içerisinde en az 70 (yetmiş) puan almış veya buna denk kabul edilen geçerlilik süresi dolmamış [son 2 (iki) yıl içerisinde alınmış] uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL, TOEIC vb.) sahip olmak (Denklikte YÖK’ün dil eşdeğerliğine ilişkin çizelge temel alınacaktır).
3.2. Tercih Nedenleri
a) Uluslararası Kamu Denetçisi Sertifikası, Uluslararası İç Denetçi Sertifikası veya Kamu İç Denetçi Sertifikasına sahip olmak,
b) İç Kontrol Sistemleri konusunda deneyim sahibi olmak.
3.3. İç Denetçi İçin Başvuruda İstenen Belgeler
a) İş Talep Formu (EK-1),




b) Öğrenim diploması ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti ya da ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
c) 4,5 x 6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 3 ayda çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),
d) KPDS sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
e) T.C. kimlik numarasını içeren nüfus cüzdanı fotokopisi,
f) Ayrıntılı özgeçmiş (EK – 2),
g) Erkek adaylar için askerlik görevini yaptığını, en az 2 (iki) yıl ertelettiğini ya da askerlikten muaf olduğunu gösteren belgenin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
h) Son 1 (bir) ay içerisinde alınmış adli sicil kaydı belgesi,
i) Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olduğuna ilişkin Hizmet Döküm Belgesinin aslı, noter onaylı sureti veya ilgili resmi kurumca onaylı sureti,
j) Yukarıda belirtilen tercih sebeplerini taşıdığını gösterir belgelerin asılları, noter onaylı suretleri veya ilgili resmi kurumca onaylı suretleri.
4. BAŞVURU ŞEKLİ, TARİHİ VE YERİ
Adayların, sınava katılabilmek için yukarıda sayılan başvuru belgelerini T.C. Zafer Kalkınma Ajansı – Cumhuriyet Mah. Hayme Ana Cad. METEM Tesisleri Kat:4 Merkez / KÜTAHYA adresine en geç 21 Ekim 2011 saat 18:00 itibarıyla elden veya posta yolu ile
teslim etmeleri şarttır.
Son müracaat tarih ve saatinden sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler kesinlikle dikkate alınmayacaktır. Ayrıca eksik bilgi ve belgeyle yapılan başvurular ile ilgisiz başvuralar da değerlendirmeye alınmayacaktır.
Başvuru evrakları; EK-1 ile EK-2 dokümanları en üste gelecek şekilde, diğer evraklar ise 2.4 ve 3.2 bölümlerinde yer alan sırada dosyaya takılmak suretiyle Ajansa sunulmalıdır. Başvuru sırasında ibraz edilecek belgeler adaylara iade edilmeyecektir.
UYARI: İş Talep Formunda belirtilen bilgilerin ve teslim edilen belgelerin doğru ve gerçeğinin aynısı olduğu başvuru sahibi tarafından kabul ve beyan edilmektedir. Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu, sahte belge sunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunulur.
5. SINAV YERİ, ŞEKLİ VE TARİHİ
Ajansa yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe dosya üzerinde değerlendirildikten sonra, yarışma sınavına katılabilecek adayların isimleri, sınava girecekleri yer ve tarihler 28 Ekim 2011 tarihinde Ajansın internet sitesinde (www.zafer.org.tr) ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Sınav, Ajans Genel Sekreterliği’nde sözlü (mülakat) olarak ve 15 – 17 Kasım 2011 tarihleri arasında yapılacaktır.
Genel Sekreterlik, son başvuru tarihinin süresini uzatmaya ve sınav tarihini değiştirmeye yetkilidir. Sınava girmeye hak kazanan bütün adaylar, sınav yer ve saatinde nüfus cüzdanı, pasaport veya sürücü kimlik belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle hazır bulunacaklardır.
KPSS ve Dil Yeterlilik Belgesi puanları, iş deneyimi, ilanın ilgili bölümlerinde yer alan tercih nedenlerine göre, en çok tercih niteliğine sahip olandan başlamak üzere en fazla 4 (dört) katına kadar aday sınava çağırılabilecektir.
6. SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Sınav kurulu üyeleri adayın çalıştığı alandaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve bilinen yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verir. Sınav Kurulu bu hususları tespit etmek üzere uygun gördüğü bilgi ve belgeleri adaylardan ister.
Sınav Kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş) puandır. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday sınavı kazanmış kabul edilir. Sınavda 70 (yetmiş)’in üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
Sınav Kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısının yarısı kadar yedek aday belirleyebilir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asil adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir. Bunlar hakkında 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliğinin ilgili hükümleri aynen uygulanır.
Belli bir öğrenim dalının ilan edilen sayısı kadar adayın başarılı olamaması nedeniyle boş kalan pozisyonlar, sınav kurulunun uygun görüşü ile, başka bir öğrenim dalından sınava katılıp başarılı olmuş adayların sınavdaki başarı sırasına göre görevlendirilmesi suretiyle doldurulabilir. Sınav kurulu, sınav sonunda ortalama başarı puanını düşük bulduğu takdirde sınav duyurusunda ilan edilenden daha az sayıda personel alma hakkına sahiptir.
Kazanan adayların isim listesi, Genel Sekreterlikçe, Sınav Kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren en geç 3 (üç) gün içinde Ajansın internet sitesinde (www.zafer.org.tr) ilan edilir ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilir.
Mülakatı kazanmış olan adaylar Yönetim Kurulu onayından sonra göreve başlamaya hak kazanmış olurlar.
7. AJANS PERSONELİNE ÖDENECEK AYLIK NET ÜCRET VE GÜNDELİK MİKTARLARI
5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanunun 18. maddesinde “Ajans personeli, emeklilik ve sosyal güvenlik yönünden 17.07.1964 tarihli ve

506 sayılı Sosyal Sigortalar Kanununa tabidir” ve yine aynı madde de “Genel Sekreter ile diğer personelin ücret ve gündelikleri ile diğer malî ve sosyal hakları Yüksek Planlama Kurulu (YPK) kararıyla tespit edilen alt ve üst limitleri geçmemek üzere Yönetim Kurulunca belirlenir” denilmektedir. İlgili YPK Kararına göre Ajans personelinin maaşları aşağıda gösterilen limitler dâhilinde belirlenecektir.
PERSONEL UNVANIEN DÜŞÜKEN YÜKSEK
İç Denetçi4.500 TL6.000 TL
Hukuk Müşavirliği Hizmetinden Sorumlu Personel4.500 TL6.000 TL
Uzman Personel3.500 TL4.500 TL
Ayrıca, YPK’nın 2006/59 sayılı kararının 4. maddesinde, “Ajans personeline, 6245 sayılı Harcırah Kanunu gereğince en yüksek devlet memuruna ödenen gündelik tutarından az ve bunların 3 (üç) katından fazla olmamak üzere, Yönetim Kurulu tarafından belirlenen miktarlarda gündelik ödenir” denilmektedir. Ajans personelinin gündelik tutarları da bu çerçevede Yönetim Kurulu tarafından belirlenmektedir.
8. STANDART BAŞVURU EVRAKLARI VE BİLGİ ALMA
Başvuru sırasında kullanılacak standart evraklara (EK-1 İş Talep Formu ve EK-2 Özgeçmiş) Ajansın internet sitesinden (www.zafer.org.tr) ulaşılabilir.
Personel alımı ile ilgili aşağıda yer alan telefon ve e-posta adresinden bilgi alınabilir: Tel : 0274 271 77 61 (Dahili: 119)
E-posta : ik@zafer.org.tr Kamuoyuna İlanen Duyurulur.

2011 Bütün Sınav Soruları ve Cevapları Online Çöz

Her yıl ülkemizde milyonlarca aday çeşitli sınavlara katılıyor ve mutlaka geçmiş yıllarda uygulanan sınavları inceleyerek bunlardaki soru tiplerine uygun olarak hazırlanıyor. Haliyle bu sınavlar çok önemli fakat bunlara ulaşmak da çoğu zaman bir o kadar zahmetli oluyor . Ya üst üste bir sürü sayfa açmalısınız, ya ilgili ilgisiz birçok reklamı izlemelisiniz, ya sıkıştırılmış dosyaları açmak için dakikalarca beklemek, bazen de o siteye mutlaka üye olmalısınız sınav sorularına ulaşabilmek için. Artık bu dertler son buluyor.

KPSS Sınav Soru ve Cevapları için TIKLAYIN

Açıköğretim  Sınav Soru ve Cevapları için TIKLAYIN

KPDS Sınav Soru ve Cevapları için TIKLAYIN

MALİYE Sınav Soru ve Cevapları için TIKLAYIN

Diğer Bütün Sınavlar için TIKLAYIN





kpss2012.net

Popüler Yayınlar

Etiketler

17 ölümün üç olası nedeni (1) 2 Bin Öğretmen Çocuğunun Bursu İptal (1) 2 bin sözleşmeli öğretmen kadro (1) 2011 (1) 2011 Bütün Sınav Soruları ve Cevapları Online Çöz (1) 2011 YLS Başvuru Tarihleri (1) 2011- Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirilmeleri (1) 2011-Adalet Bakanlığı Avukatlar İçinAdli Yargı Hâkim ve Savcı Adaylığı Yarışma Sınavı (1) 2011-ÖSYS Ek Yerleştirme tercihleri 3 Ekimde başlıyor (1) 2011-SINAV TAKVİMİ ÖSYM YENİ (1) 2012 yılı Mart ayında açıklanacak (1) 45 bin yeni iş çağrı merkezi (1) 5 milyon dolar (1) 53 üniversiteye formasyon dersi geliyor (1) 56 ŞİRKET 50 BİN KİŞİYİ İŞE ALACAK (1) 6111 Sayılı Af Yasası Uzatıldı (1) 6111 Sayılı Torba Yasa Uzatıldı (1) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı (1) ACEA: 2011 yılı otomotiv sektörü görünümü bölgelere göre farklı (1) Açıköğretim Harçları yüzde 50 indirim (1) ales (1) ALES 2011 BAŞVURU (1) Ales Sınavına Kimler Başvurabilir (1) Anadolu Üniversitesi Sözleşmeli Personel Alım İlanı (1) Ankara Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı (1) Antalya Polis Moral Eğitim Merkezi Aşçı Alım İlanı (1) AÖF 2011 sınav sonuçları ne zaman açıklanacak (1) başvuru (1) Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Sözleşmeli Personel Alım İlanı (1) Burak Kut Cansen Yeni Bebek Aden Bucan (1) Cine 5'e 40 (1) Çal Belediyesi Geçici Beden İşcisi Alım İlanı (1) Danıştay (1) Demet Sağıroğlu'na 5 ay hapis cezası (1) Ehliyet Sınav Soruları ve Cevap Anahtarları (1) El Cezire Türk'ten (1) Engellilere merkezi sınav Temmuz 2012 ayında geliyor (1) Ersin Korkut Uludağ (1) Galatasaray Lisesi Liseli Kıvılcım üyesi Karne Ateş (1) GİRESUN BELEDİYE BAŞKANLIĞI İTFAİYE ERİ MEMURU ALIM İLANI (1) İDARİ UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI İLANI (1) İnebolu Belediyesi Teknisyen ve Turizm Danışma Elemanı Alımı (1) İstanbul Üniversitesi Sözleşmeli Personel Alım İlanı (1) K.K.K 43. Bakım Merkezi Kom. 27 İşçi Alım İlanı (1) Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı (1) Kayseri Çiftlik Belediyesi İtfaiye Eri Alım İlanı (1) Kıvanç Tatlıtuğ ABD film James Cameron (1) KKTC BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan Kıbrıs (1) KPDS Sınavı için Ne Kadar Puan Almak Gerekir (1) kpss yaş şartı (1) KPSS-2011/5 Çevre ve Orman Bakanlığı Tercih Kılavuzu (1) MEB 12 Şubat Ehliyet sınav soruları ve cevap anahtarı - Açıklandı (1) memura getirilen suç ihbar etme yükümlülüğünü iptal etti (1) Memurlar Bedelli Askerlik İstiyor (1) Mısır da Göstericiler tankları bırakmıyor (1) Midyat Belediyesi Geçici Beden İşcisi Alım İlanı (1) MİT Erkek İstihbarat Uzman Yarımcısı Alım İlanı (1) Ortaöğretim Önlisans KPSS Yerleştirme Sonuçları 11 Şubat 2011 (1) ÖSYM 2011 KPSS Tercih kılavuzu (1) ÖSYM 2011 SINAV TAKVİMİ (1) ÖSYM 2011 SINAV TARİH ÜCRET 2011 SINAV TAKVİMİ (1) ÖSYM 2012 Sınav Takvimi STS ÜDS YGS ALES KPDS LYS KPSS (1) POMEM'e öğrenci alım takvimi (1) Referans mektubu nasıl ve neden yazılır (1) SGK Şeflik Sınavı İptali Mahkeme Kararı (1) Sibel Tüzün Engin Güven Elaya Amber Boşanma (1) Sinem Kobal Taciz (1) Sözleşmeli Personellere Eğitim Sebebiyle Tayin Hakkı (1) şart (1) TİGEM CEYLANPINAR İŞLETMESİ İŞÇİ ALIMI (1) Torba Yasa ve Üniversite Affı (1) Türkiye Belediyeler Birliği Büro Memuru Alımı (1) ÜDS (Üniversitelerarası Dil Sınavı) Ne Zaman 2011 (1) Ünlü şarkıcı Rihanna Eşcinsel (1) Üstün yetenekli öğrenciler aranıyor Burs (1) YGS Sınavı Sonuçları 2011 ÖSYM (1) Zafer Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanı (1)